Egy csecsemőfej nagyságú zeller felét apróra vágtam, kb. 2 liternyi vízben feltettem főni. Forrás után 2-3  evőkanál Alnatura zöldséges ételízesítőt adtam hozzá. Amikor a zeller megpuhult, a levét leszűrtem, magát a zöldséget pedig lepasszíroztam, de akinek csak turmixa van otthon, az is megfelelő eszköz. Ezután 5 deka vajon 4-5 evőkanálnyi lisztet megpirítottam, a leszűrt lével és még tetszőleges mennyiségű vízzel felengedtem és csomómentesen elkevertem. Beletettem a széttrutymósított zellert, meg felaprított petrezselyemzöldet (mivel ennek a zellernek nem volt levele, elvileg ugyanis az dukálna hozzá, de így se rossz). Az egészet összeforraltam és pirított kenyérkockával faltuk be.

Kép megtekintése nagyobb felbontásban.

Első megjelenés: 2006. május 28.

 

 

 

Szerző: Gesztenye Gusztika  2009.01.28. 14:22 Szólj hozzá!

Címkék: leves

A bejegyzés trackback címe:

https://gesztenyegusztika.blog.hu/api/trackback/id/tr27908265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása